wt. Gru 10th, 2019

Pozycjonowanie WWW w Krakowie – największe trendy 2020 roku

3 min read

Marketing internetowy zmienia się i ewoluuje z roku na rok, co nie powinno dziwić. Najważniejsze jest dostosować się do tych zmian i prowadzić działania skutecznie. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania WWW w Krakowie oraz innych miastach, które zmienia się, co pokazał już ten mijający właśnie rok. Jakie trendy panować będą w 2020 roku i na co szczególnie zwrócić swoją uwagę, by ranking firmy w Google był jak najwyższy?

Trend 1 – Responsywność stron

Nie ulega wątpliwości, że mobilne korzystanie z Internetu stało się o wiele bardziej powszechne niż to tradycyjne, za pomocą komputerów. Zauważyło to oczywiście Google, które niedawno wprowadziło algorytm Mobile-Firts Indexing – polega on na tym, że Google ustalając ranking strony w pierwszej kolejności bierze pod uwagę mobilną wersję strony. Musisz więc zadbać o to, aby Twoja firmowa witryna była doskonale dopasowana do urządzeń mobilnych i by przeglądanie jej na komórce oraz tablecie było wygodne. To trend, który utrzymuje się już od dłuższego czasu i z pewnością będzie jeszcze na topie przez wiele lat.

Trend 2 – Wyszukiwanie głosowe

Choć zdecydowana większość z nas wciąż korzysta z tradycyjnych metod wyszukiwania, coraz głośniej do naszych drzwi puka wyszukiwanie głosowe. Bardzo prawdopodobne więc, że pozycjonowanie WWW Kraków będzie coraz bardziej opierało się o to rozwiązanie, które jest bardzo wygodne i działa coraz lepiej. Dlatego też chcąc pozostać na topie i nie dać się wyprzedzić konkurencji, warto już teraz zgłębiać tajniki Voice Search i wprowadzać zmiany w swojej polityce SEO.

Trend 3 – Wysokiej jakości content

To kolejny trend, który nie jest niczym nowym – content w 2020 roku będzie miał jeszcze większe znaczenie niż w poprzednich latach, więc jest to ostatni dzwonek, by zadbać o treści. Bez nich promowanie witryny w wyszukiwarce Google nie jest możliwe. Co więcej – na jakość treści znajdujących się na stronie zwraca uwagę nie tylko Google. Są one potrzebne również użytkownikom, którzy w ten sposób oceniają firmy – dzięki eksperckiemu contentowi łatwiej będzie Ci zachęcić internautów do skorzystania z oferty!

Trend 4 – Featured Snippets

Wyniki wyszukiwania stały się bardzo różnorodne i Google coraz lepiej dostosowuje je do potrzeb oraz intencji użytkowników. Dowodem na to są featured snippets, a więc poszerzone wyniki wyszukiwania – o definicje, dodatkowe informacje czy notki biograficzne. Jeżeli więc chcesz pozycjonować WWW w Krakowie lub jakiejkolwiek innej miejscowości skuteczniej, zwróć uwagę na tę kwestię!

Trend 5 – UX

Specjaliści SEO, przeprowadzający audyty strony oraz optymalizacje, powinni zwrócić uwagę na User Experience, a więc to, w jaki sposób strona buduje doświadczenia użytkownika. Choć nie jest to czynnik rankingowy, będzie korzystne dla Twojej firmy. W kontekście UX warto zwrócić uwagę szczególnie na strukturę strony i nawigację, menu, stronę główną, szybkość jej ładowania, błędy i inne rzeczy, które zwiększają lub obniżają zadowolenie z korzystania z witryny.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.