wt. Maj 26th, 2020

Masowa wysyłka SMS – sprawdź, jak wykorzystać ją w swojej firmie

4 min read

Masowa wysyłka SMS to ciekawe rozwiązanie, z którego korzysta coraz więcej firm. Umożliwia wprowadzenie bardzo korzystnych zmian do swojego systemu obsługi klienta, obejmujących usprawnienie jego działania przy jednoczesnym zwiększeniu jego jakości. Jak wykorzystać masowe SMS-y w swojej firmie?

Wysyłka SMS dla firm – lepszy kontakt niższym kosztem

Kontakt z klientami jest podstawą działalności każdej firmy. Jest także jej czasochłonną częścią – przekazywanie odbiorcom informacji związanych z ich obsługą może zajmować mnóstwo czasu, nawet w małych, lokalnie działających przedsiębiorstwach. Na szczęście można znacznie usprawnić ten proces, a nawet częściowo go zautomatyzować – a to dzięki wykorzystaniu sprytnej usługi, jaką jest masowa wysyłka SMS.

Polega ona na wykorzystaniu internetowej bramki SMS, za pomocą której można wysyłać krótkie wiadomości tekstowe na wiele numerów telefonów równocześnie. Dzięki temu przekazanie wszystkim swoim odbiorcom ważnych informacji zajmuje tylko chwilę – jest to świetna alternatywa dla znacznie bardziej czasochłonnych rozmów telefonicznych czy wiadomości e-mail, które są o wiele mniej skuteczne.

Powiadomienia SMS zapewniają lepsze relacje z klientem, cieszą się bowiem zazwyczaj pozytywnym odbiorem. Uważa się je za nienachalną formę kontaktu – są krótkie, można odczytać je w dowolnej chwili i nie zajmują wiele czasu. Mogą przy tym zawierać wiele potrzebnych klientowi informacji, które w razie potrzeby może zawsze odtworzyć na swoim telefonie. Takie rozwiązanie jest bardzo praktyczne i budzi pozytywne emocje wśród odbiorców. Ze względu na swoją bezpośredniość jest też najbardziej skuteczną formą kontaktu – większość osób odbiera bowiem wiadomości na swoim telefonie na bieżąco.

Jak można wykorzystać powiadomienia SMS w swojej firmie?

Masowa wysyłka SMS może być bardzo przydatnym wsparciem obsługi klienta w każdym przedsiębiorstwie. Jest to rozwiązanie o dużej elastyczności, które można łatwo dostosować do swoich potrzeb. Z pomocą krótkich wiadomości tekstowych można przekazać wiele potrzebnych informacji, związanych z działalnością danej firmy.

Przykładowo, przedsiębiorstwa wykorzystują powiadomienia SMS do:

– informowania o statusie zamówienia,

– potwierdzenia rezerwacji usługi,

– przypomnienia o zbliżającej się wizycie,

– informowania o nowych promocjach,

– przekazywania kodów rabatowych,

– przekazywania kodów potrzebnych np. do zatwierdzenia transakcji czy odbioru przesyłki,

– podsumowania najważniejszych informacji z wcześniejszych rozmów telefonicznych,

– informowania o zmianach w godzinach pracy firmy czy sklepu.

Możliwości jest naprawdę wiele, dlatego łatwo dostosować narzędzie do założeń dotyczących obsługi klienta w danej firmie. Dzięki niemu można także dodatkowo zadbać o swoich klientów, co przełoży się na lepsze relacje i pozwoli budować profesjonalny wizerunek marki.

Z masowej wysyłki SMS korzysta obecnie wiele firm, działających w różnych branżach. Bramka SMS sprawdza się świetnie w przedsiębiorstwach usługowych, które mogą dzięki niej z łatwością potwierdzać rezerwacje usług i przypominać klientom o zbliżającym się spotkaniu. Jest to także idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych, które z pomocą powiadomień SMS mogą na bieżąco informować swoich klientów o zmianach w statusie zamówienia. Z masowych SMS-ów korzystają również liczne instytucje, w tym banki czy urzędy.

Powiadomienia SMS sprawdzą się w każdej firmie, niezależnie od wielkości. Znacznie ułatwią obsługę klientów i pozwolą zwiększyć wydajność swoich pracowników, co przełoży się na szybszy rozwój marki i jej większy sukces.

Największe zalety masowej wysyłki SMS

Wysyłka SMS z pomocą internetowej bramki wiąże się z wieloma korzyściami dla przedsiębiorstwa. Największa zaleta wiąże się z możliwością usprawnienia obsługi klienta w swojej firmie przy jednoczesnym podniesieniu jej jakości. Klienci będą czuli, że marka się o nich troszczy i dba o ich komfort, co przełoży się na lepsze relacje i zaufanie odbiorców do firmy. Jednocześnie pracownicy będą mogli działać o wiele wydajniej dzięki możliwości częściowej automatyzacji kontaktu z klientem.

Dużą zaletą jest też fakt, że powiadomienia SMS są wysyłane przez Internet – wiąże się to ze znacznie większą swobodą, jeśli chodzi o sposób i miejsce działania firmy. Takie rozwiązanie to też niższe koszty kontaktu z klientem.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.